Allt är tråkigt

Idag har jag och Disa varit ute på två lagom långa promenader, härligt. Och för ett tag sen kom jag hem från träningen. Blev två timmar idag, dansade för det mesta, men det var riktigt härligt! Skulle egentligen på pilates, men det passet ställde jag in.. Laddar inför spinning imorgon istället! :)

Jag känner mig helt lealös, trött och sliten.. Det blir nog sängen tidigt ikväll. Jag har ingen ork till bloggen, inte för att läsa och alla program på tv:n är bara tråkiga! Jag behöver lov, inte så som jag har det nu.. När alla har lov, då är det lov på riktigt. Vad spelar det för roll att ha lov när man är den enda som har det?! I början var det skönt och roligt att kunna göra vad man vill av dagarna.. Men nu är det tråkigt, riktigt långtråkigt och jag bara längtar hela dagen på att klockan ska gå så jag får gå ut med Disa och åka iväg och träna! Så, lovet är mer än efterlängtat!

Hoppas jag kan ge er mer glada uppdateringar på lovet!

Postat av: GINA

vadå, har du redan lov? :O

2008-12-16 @ 21:30:56
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Träna vill jag göra, var länge sen:) jag var hos tandläkare, sedan på donken och sen hem.

2008-12-16 @ 22:28:50
URL: http://lienes.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin