Ännu en av mina värvade

Yes, yes, yes! Precis när jag har öppnat internet går jag först in på Gratisbio bara för att kolla om det har hänt något, och så har det hänt något också! Ännu en av de jag har värvat har fått ihop sina 100 egna poäng, så nu är jag redan över 500 poäng! Känns riktigt bra! Kanske hinner få ihop till ännu ett presentkort innan födelsedagen? :) Vore inte fel alls!

Sitter med min frukost, har varit ute med Disa.. Jag har en fruktansvärd träningsvärk i ryggen sen igår. Jag vet inte om det var spinningen eller någon av maskinerna.. Jag har aldrig fått sån träningsvärk efter ett spinningpass förut så jag chansar på maskinerna.. Usch! Hoppas det går över innan jobbet..

Planerna för idag är att se Top Model om en timma på trean, sen ska jag söka praktik och vid ett ska jag och Matilda ta en fika! Ska bli riktigt mysigt! Och hon var nöjd med designen, var bara en sak som var mindre bra, så det fixade jag till.. Och så sa jag att det ingick service i priset (som hon föreslog själv) ifall hon efter en tid känner att det inte var rätt design för henne, för det tog mig ju inte så mycket tid att göra den. :)

Vad ska ni göra idag?

Postat av: BEa

haha Topmodel (; ett måste :D !

2008-12-18 @ 09:07:41
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin