Barn kan då förbrylla en

Åh, jag är inget vidare på bloggen idag heller, men jag har haft så himla kul på många håll idag att jag inte har haft tid att slå mig ner vid en dator.. Men nu, innan jag ska sova, hinner jag en snabbis!
Jag ska lägga in lite bilder senare ikväll, när dom är på datorn, från söndagen när jag var och sjöng med mamma och morfar!

Till att börja med idag var jag på praktiken. It's good to be back! Barnen ger mig extra energi och glädje, de flesta har en så lätt syn på livet. Tänk om man också vore liten igen.. Fast bara ibland, det ska bli himla kul att bli myndig, vuxen, få ta ansvar och kasta mig ut i livet! Men nog om mig. Barnen. Deras kommentarer och vad de egentligen kan och känner till, det kan förbrylla en ibland. Tex, under mellanmålet idag. Ett barn börjar dra en vits om ''vad är det som går och går men som aldrig kommer fram?'' och alla andra suckar ''klockan!''. Sen börjar några hitta på andra verisioner och till slut blir det ''vem är det som raggar hela tiden?'' och så syftar de på en av de som jobbar där! Haha! Rackarungar! Och jag viskade till en annan praktikant att de nog inte vet vad ragga är.. Men det visste dom visst det, för sen började några sjunga om hur en av praktikanterna raggade på mig och sen dumpade mig, haha! Ja, barn kan då både roa en och förbrylla en.
Och när jag var på väg hem idag så skulle jag precis gå utanför dörren då ett barn dyker upp och börjar fråga vad det står på väggen. (Det står välkommen på en massa olika språk.) Och så ska jag såklart läsa på alla språk, och några kunde jag ju men långt ifrån alla.. Så kommer vi till typ kinesiska/thailändska och så säger jag vad det står, och barnet tycker det låter som honung, men säger ''HONIIIIING!'' och lyser upp, för han tror att han har fattat det rätt! Åh, vissa dagar är bara helt underbara! :)

Efter praktiken blev det lite dans med Reving och Tomas och sen hem och äta fort, och SEN igen på ett spinningpass som jag kom hem från för en timma sen! Har hunnit duscha och få mig något mer i magen.. Nu ska jag snart sova, som sagt.

Jag ska se hur många kommentarer jag kan ta mig igenom ikväll, resten får det bli imorgon, för då har jag en ledig kväll! :)

Tills dess får ni ha det så bra!

Postat av: [nydesign] - jen

sv: tack så mkt :)

du kan vara med i min tävling om en design ^^

inlägg #103.

2008-12-02 @ 22:58:04
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: JAnnie

nej nej haha jag kan ingenting om design, gå in på najnaah.blogg.se om flingorna

kolla sensationaldesign.blogg.se ang. design.



hälsa från mig!

2008-12-03 @ 00:23:15
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Malin

vart var det du hade praktik?

2008-12-03 @ 15:36:12
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin