Blondiner har inte roligare

Hej!

Hemma efter praktik och träning, och det har varit en bra dag! Det var pepparkaksbak på förmiddagen, många spel på eftermiddagen och så fick jag även några mysiga stunder då några ville upp i knät och läsa böcker. Det är bland det mysigaste med barn, när de kan slappna av och lyssna på en bok och sitta still, istället för att springa runt och bli påverkad av alla andra barn och vad de gör.

Efter praktiken gick jag hem och packade väskan och gick till träningen. Blev en kort stund på crosstrainern och sen dansade jag i en timme. Övade en del balett, men framförallt så dansade jag av mig mycket ilska. Det var skönt!

Gick förbi Ica på vägen hem och köpte rakhyvlar, raklödder, hudlotion och hårfärg. Ja, ni läste rätt - HÅRFÄRG! Jag nämnde ju för er att jag var trött på det blonda, men att jag skulle behålla det så jag inte byter hårfärg stup i kvarten, men jag har inte varit särskilt nöjd med färgen sen jag senast färgade håret så nu ska jag färga igen och jag har köpt en guld-mellan-brun färg, det som passar mig allra bäst! Så jag ska alldeles strax färga håret, sen väntar en disk..
Håll tummarna för att färgningen går vägen och att jag blir nöjd - och för att inte barnen blir allt för chockade över en brunett till praktikant imorgon! Men det går nog bra, bara dom vänjer sig..

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin