Brr-iga fredag

Är det någon mer än jag som fryser dygnet runt så här års? Känns som det i alla fall. Men snart ska jag iväg och träna och då lär jag ju bli lite varm i alla fall! :) Jag längtar mest till bastun efteråt, haha!

Gårkvällen var bra. Johan fyllde 19 år, så lite folk var det hemma hos honom och Niclas. Senare drog killarna till Skövde för att gå ut så jag och Josefin stannade kvar och såg på ''På andra sidan häcken''. Hängde inte med så mycket i filmen, men den var söt!

Idag har jag varit på två möten. Först ett vid nio med Inge på skolan och sen gick jag och mamma till.. och så hade vi ett möte även där. Håll tummarna för mig nu! Ska ringa.. på måndag eller tisdag!
Efter vi var klara med mötena gick vi och fikade, sen gick vi hem, hämtade Disa och tog en riktigt lång promenad på två timmar. Härligt, även fast jag inte är så förtjust i vädret. Det var skönt att få komma ut, prata lite och busa med Disa i snön! Jag gjorde stora snöbollar som jag kastade upp i luften som hon hoppade efter och så slutade det med snö i hela munnen! Hon är för söt, vår Disa!

Nu ska jag som jag redan nämnt snart iväg och träna lite. Det blir en lugn hemmakväll ikväll. Det blev rätt sent igår, så det kan jag behöva! :)
Lägger snart in lite bilder från långpromenaden..

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin