Danceoholics är vi alla tre

Oj, detta har varit en härlig dag, även fast saker och ting inte blev enligt planerna.. Men jag börjar vänja mig vid att ta saker som de kommer, att man planerar, att planerna ''rasar'' och att man ändå kan lösa det och slappna av! Började dagen med en joggingtur och precis innan jag stack ut fick jag veta att mormor var sjuk så hon och morfar kunde ej komma och fira jul som bestämt.. Men vi fick tag i en bil och drog till Falköping på eftermiddagen och firade jul hos dom istället! Innan bjöd de ut oss (Tove, mig, mamma och Jorunn) på restaurang, så stort tack för det! :) Urgoda räkor åt jag, bilder kommer senare.
Så, jul i Falköping. Vi åt fruktsallad, drack kaffe och sen öppnade vi paket. Fick en förvaringslåda av mormor och morfar med lite saker i - stort tack! Mormor hade stickat en varsin tröja åt oss, sen i somras! Med en stor och flera mindre flätor i fram! Hon kan våran mormor, men vilket tålamod säger jag bara! Och pilljobb!

Nu är alla hemma och vi tar igen oss, laddar inför morgondagen.
Vid sju åkte Tove, Jorunn och jag och tränade. Dansade i nästan tre timmar, så nu har jag ett svullet knä och båda knäna är även blåa.. Fötterna värker även dom, jag lär få blåsor på tårna och trampdynorna, men det är lugnt värt det! Vi hade så himla kul, kul att alla tre brinner för samma sak! Danceoholics är vi allihopa! :)

Nej, nu ska jag duscha, när duschen är ledig.. Och sen ska jag koka te och mysa med Harry Potter-sexan. Jag brinner för boken igen, vilket känns bra! Att jag kommer igång med läsandet. Känns bra att jag läser den på engelska också, så jag inte kommer ifrån engelskan allt för mycket.. Lär ju inte tappa språket helt, men jag vill ändå hålla språket vid liv.. Man vet ju aldrig hur mycket man tappar på ett år liksom?

Nej, god natt och hoppas ni får en mysig jul imorgon! Klart jag kommer blogga imorgon, i alla fall på kvällen och kanske någon gång mitt på dagen och berätta hur pirrig jag är inför att få öppna paketen! Detta blir väl fjärde julen jag håller mig frisk, om jag gör det vill säga.. Alltid när jag var lite mindre blev jag så pirrig inför paketen att jag fick feber! Galet men så var det, så de flesta av mina jular har jag varit sjuk och hängig, men imorgon siktar jag på att må BÄST!
Hoppas ni, och jag såklart, kan sova ikväll! Ibland blir man ju vaken i timmar, nästan, bara för man ligger och tänker..

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin