Det måste finnas änglar

Hemma från 50årskalaset nu! Riktigt trevligt blev det till slut! I början gick mamma husesyn med mormor och morfar för de hade aldrig varit hos Annica, sen åt vi god sallad och paj och tårta till efterrätt. Mest vuxenprat vid bordet, så då kändes det lite segt.. Men sen fick jag och Annica, som är min fadder, tid att sitta ner och prata lite skola, vardagligheter och annat. Riktigt mysigt! Och så fick jag även en stund då mamma och Annica gick ut och pratade tid att prata med min andra fadder, Reibjörn. Sen, det allra bästa som kunde hänt idag var när Amanda ringde hem! Deras äldsta barn, 19 i år, ringde hem från Frankrike! Åh, det var så mysigt! Jag stängde in mig i ett sovrum och pratade med henne ett tag, sen var jag tvungen att ge vidare telefonen för jag fick en allergisk reaktion, det var nämligen en katt i sovrummet där jag var och pratade.. Det är olika hur mycket jag reagerar på katter. Jag klappade den kanske 10 minuter innan Amanda ringde och eftersom jag ej reagerade då så tänkte jag inte mycket på det.. Men efter en tid i samma rum så började ögonen klia, svullna lite och så blev jag röd, men en tablett och en sköljning av ögonen lugnade ner det hela. Och i bilen på vägen hem sov jag i stort sett hela resan och nu känner jag ingenting längre, vilket är skönt!

Nu är jag riktigt trött, sitter med en kopp te och ska väl sova tidigt ikväll. Ska se om det går något på tv:n eller så sätter jag mig med en bok.. Jag är så lättad över allt positivt som har hänt i helgen. Jag har varit på två fester/kalas, jag ser så många som bryr sig om mig, som tänker på mig och så har jag nyår spikat! Ingen kan säga att det inte finns änglar!

Jag tog tyvärr inga bilder från Annicas 50årskalas, la inte en tanke på att plocka upp kameran, så jag kör lite favorit i repris och lägger upp bilder från Amandas stundent snart istället! :)

Ni får ha en bra söndagkväll så hör ni nog en kortis i alla fall från mig imorgon förmiddag/kväll! Imorgon ska ju jag och Lisa, som vi bokat sen en tid tillbaka, ha en wok- och dansfilmsdag! På förmiddagen ska vi handla allt vi behöver och sen ska vi laga mat och se flera dansfilmer, så det kommer hela måndagen gå till, förutom ett träningspass jag har på kvällen och så ska jag försöka smita in en sväng här! Men någon gång bloggar jag imorgon!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin