Det tog oss 1,5 timme i år att öppna alla paket! Puh!

Nu har vi äntligen öppnat alla julklapparna och jag fick det jag önskade mig, och lite till! Julen handlar ju inte bara om paket, om att få, men visst blir man glad när man får det man har önskat sig? Och de andra såg också nöjda ut! Vi sitter alltid i en ring i vardagsrummet, först delar en av oss ut (jag i år) paketen från granen och sen går vi i tur och ordning runt i ringen och så får man öppna ett paket i taget. På så sätt hinner ju alla se vad de andra får också! :)

Nu har jag stuvat in alla paket i mitt rum, håller på och lägger in bilderna från kameran, ska snart koka mig lite mer te och se om det finns pepparkakor kvar i skafferiet, sen ska jag nog läsa vidare i Harry Potter-sexan, eller kanske se på en av de två filmerna jag fick? :)

Vad fick ni i julklapp? Hoppas alla har fått en så bra jul som möjligt!

Och bilder på det jag fick och allt papper ;) är på väg!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin