Fullt upp med designen

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag har haft fullt upp idag med att greja med Matildas blogg så jag har inte ens tänkt tanken att skriva och svara lite här.. Men nu är hennes blogg i stort sett klar, hon måste bara godkänna den först. :) Håll tummarna för att hon gillar den!

Kom ganska nyss hem från träningen. Det blev inte bara ett spinningpass, blev även 25 minuter på crosstrainern och lite maskiner i gymmet, så jag är nöjd! Och så var jag ute och sprang i morses + två promenader med Disa. Kan man känna sig mer nöjd med dagen? Svar NEJ.

Sitter mest och väntar på att Matilda ska ringa.. Hon skulle se något program vid åtta, sen skulle hon ringa och det är ju vad klockan är NU, så hon lär väl ringa om någon timme antar jag. Får väl se om det finns något program för mig med så jag får tiden att gå.. Men först och främst - era kommentarer! Tack för att ni står ut med mig! :) Haha!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin