I Göteborg

Hej!

Ursäkta att jag inte uppdaterade någonting igår, men natten till fredag fick jag sova två timmar till halv två, sen vaknade jag med grymt ont i halsen och fick sova i fotöljen för jag hade svårt att andas.. Sen efter någon timme där, när alvedonet började verka så kunde jag somna i soffan och sov där resten av natten, så var trött och sliten hela fredagen och mådde inte alls bra.. Är jag inte bättre efter helgen så blir det nog sjukhuset igen. Usch, jag vill bara vara frisk NU!

Just nu befinner jag mig hos pappa och Krister i Göteborg. Jag och Jorunn åkte ner igårkväll och vi stannar helgen ut. Idag är det lussebak som gäller, men det blir nog efter lunch. Just nu är det bara jag och Jorunn här. Pappa jobbar och Krister skulle handla och hälsa på sin mamma.. Så jag tänkte passa på att ta en dusch och göra mig i ordning, sen blir det väl lunch när dom kommer hem och sen kommer Tibor, Ina och någon mer av pappa och Krister kompisar hit och så ska vi ha lussebak resten av dagen! :)

Bilder och mer uppdatering får ni efter helgen. Kommer nog inte sitta här så mycket, inte så smart sen när man har deg på hela händerna..
Ni får ha en bra helg så hörs vi på måndag!
Postat av: Jannie

Men det där låter ju helt gaaalet? ?



Du måste till doktorn ju? :S





Är du i göteborg? jag med :D Ska till liseberg idag!

2008-12-06 @ 15:33:54
URL: http://chirlii.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin