Jag har förväxlat F och V

Såg det när jag och Jorunn bänkade oss i soffan för att se på Desperate Housewives att jag har stavat fel varje gång jag har skrivit om det i bloggen.. Det heter ju wife i singular och wiVes i plural! Tur att jag kom på mig själv, men att jag inte har tänkt på det förut?
Men nu är programmet slut och jag packar och gör mig i ordning för lite träning, men än ska jag inte åka. Får se när jag tar mig dit, men träna det ska jag! Ska bli skönt att få tankarna på annat ett tag, men dagen har ändå inte varit så farlig. Har läst en hel del i Harry Potter-sexan, åt lunch i sängen och precis när jag satt mig med en skål med mammas veggryta så ringer hon, vi pratar i någon kvart och sen somnar jag i en timme och vaknar lagom till Desperate. Oftast hatar jag att somna mitt på dagen, man blir segare och så blir det svårare att somna på kvällen, men idag behövde jag det!

Ska se om jag har fått med mig allt i väskan nu.. Jag brukar vara duktig på att glömma handduken! Haha! Och det ser jag mest fram emot, en härlig dusch och bastu efter träningen! Jag ska se till att jag verkligen förtjänar att bada bastu!

Ha en bra fredag! Får se om jag uppdaterar senare..

Postat av: Isabella

Fin blogg :)

2008-12-19 @ 15:21:28
URL: http://bellih.se
Postat av: jenny

Blir till att bara ta det lugnt ikväll,får vila efter en tuff arbetsvecka,men skönt med helgg :)

2008-12-19 @ 15:24:00
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv hehe ja nu har jag kollat den=) ne men hon är grym tycker jag =) händer i helgen då? kram

2008-12-19 @ 15:38:51
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin