Julstämning

Äntligen börjar julstämningen leta sig in här hemma, och i mig.. Som jag sa till mamma i bilen till Skara igår: ''det är ju bara 3 dagar kvar till jul!''. Jag fattar inte, det var igår det gick upp för mig hur få dagar det är kvar.. Jag brukar vara klar med paketen i november/december-skiftet, och det har jag även varit i år.. Men jag brukar inse mycket tidigare att julen är på g med allt bak, alla paket som slås in och all glögg och julmusik. Men i år har det inte gått fort.. Men med granen uppe, när alla är hemma och har lov och det spelas julmusik på spinningen till och med, då känns det äntligen att det är jul!








Första julen ihop, ska bli kul! Vårat lilla charmtroll!

Postat av: Becky

Vilka mysiga bilder =)

sv: jaha är det sant då ska jag kolla där om jag inte får en i julklapp :)

2008-12-23 @ 10:48:04
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin