Lite senare än natt

Godmorgon!

Ber om ursäkt att jag ej bloggade i natt, men var jättetrött när jag kom hem och inte på humör för någonting, så stupade i säng. Men nu har jag sovit ut, riktigt tungt har jag sovit också, så nu har jag nya krafter! Ska väl snart in i duschen och göra mig snygg osv. men först ska jag avslöja min kostym och så lite bilder från igår. Tyvärr tog jag inte många bilder, men vänner tog så om någon tog kort på min kostym så ska ni få se bilder så fort jag får dom, men jag tog nog några bilder igår i alla fall..
Som Sara sa igår till mig, ''just det, du är ju närbildsmänniskan!'', bara för jag jämt tar kort på nära håll, riktigt nära, vad heter det.. Macro? I alla fall, ni märker snart vad Sara menar. :)
Men jag hade en super-toppen-kväll, roligare har jag inte haft på hela hösten, jag svär! Det var verkligen vad jag behövde och alla människor var så härliga, alla gick in för att klä ut sig, vi dansade, det bjöds på pizza och så lekte vi en massa lekar! :) Ingenting kunde gjort kvällen bättre och ingenting kunde heller ha förstört kvällen! När mamma kom och hämtade mig höll jag och Patrik på och brottades.. Haha! Vi hade haft kramring för att säga hejdå till alla som skulle åka och säga god jul och såklart så biter Patrik mig så jag ställde mig i leder för ännu en kram och försökte bita tillbaka men det gick inte så väl. Mamma frågade vad det var för dans vi höll på med, haha! Men som sagt, en super-toppen-kväll! Tack alla!
Men just det, vad var jag då? Jag var utklädd till en kompis - Patrik! Hade lånat en hel outfit - byxor, kalsonger, t-shirt och så fick jag även låna hans halsband! Och det var faktiskt några som gissade rätt om vem jag var, men några fick jag ge en liten hint till, men så är var det ju med fler kostymer så jag hade nog klätt ut mig bra! :)

Något annat som är otroligt bra är att Tove är hemma! Hon ska åka till pappa idag, så vi får inte så mycket tid nu, men vi har pratat lite nu vid frukosten och så kommer hon ju hem sen, den 22? Eller 23? Jag har visst inte så bra koll nu..
Jag vet i alla fall att mamma och jag ska till Skara och hälsa på min gudmor idag som fyller år! Ska bli kul med mer kalas! :)

Uppdaterar mer ikväll, hoppas jag hinner få lite bilder från vänner innan dess.. Mina bilder kommer i alla fall upp snart!
Ha en bra dag!

Postat av: Isabella

Riktigt roligt var det i går! jag blev jätte varm av dansen, kändes som hela stället kokade ;)

2008-12-21 @ 10:57:05
Postat av: Erika

Vilken smart idé för en maskeradklädsel =)

2008-12-21 @ 18:30:50
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: saris

haha men jag har ju rätt ;) du tar närbilder! men kvällen var verkligen jätterolig! <3

2008-12-21 @ 20:09:34
URL: http://detarsara.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin