Lovisa - hon med foten?

Haha, en rätt kul kommentar! Jag hade precis kommit ur den skööööna bastun efter träningen och duschat av mig, stod och bytte om och så kommer en av tränarna in som håller i liknande pass som jag KANSKE ska få börja med. Så jag pratade lite med henne, om dans och annat.. Och mitt i allt säger hon ''är du hon med foten?'' och eftersom det är jag med foten så blev svaret JA, och så skrattade vi lite och de andra i omklädningsrummet förstod nog ingenting.. Det kan de inte ha gjort.
Så det är alltså så jag har gjort mig känd där jag tränar - tjejen med foten.
Får väl förklara för er så ni hänger med. Jag bad tjejen som jag pratade med i omklädningsrummet om hjälp en gång då jag skulle stretcha, och jag ville få foten till huvudet och hon fick ta i en del för att få upp mitt ben till rätt ställe, och sen dess så är jag tjejen med foten. Haha, men det kunde ju varit värre? Jag kunde ju varit tjejen med det hemska ryktet eller något. Nej, tjejen med foten blir jättebra!

Nu ska jag se om det finns något i kvällsmatsväg i köket. Magen försöker få dialog med mig, men jag orkar bara en sak i taget nu, så bloggen först, sen käk!

Postat av: denise

ja precis :) vad har du gjort idag?

2008-12-10 @ 19:30:12
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Ilona

nej, vilken otroligt rolig historia :D

"Hon med foten" - haha.. det måste vara dagens skratt ;)

2008-12-10 @ 20:09:57
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: jen

sv: tack så mkt :)

jag är tillbaka med bloggandet igen :)

2008-12-10 @ 23:32:15
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Malin

ååh härligt med bastu :D



sv: hade igår.. sen har jag i slutet på juni och i slutet på juli :)

2008-12-11 @ 09:58:28
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin