Mamma är väl för rolig



Istället för det vita som man har kört med i alla tider? så har nu mamma gått mot strömmen och köpt gult och blått toapapper. Haha! :) Det roligare är att vår ena toa är blå och där är det blå pappret och på badrummet är väggarna gula - och pappret gult!

Finns det någonting människan INTE har kommit på än? Glödlampan, krutet och järnvägen har ju funnits länge.. Men färgat toapapper? Det var nog lättare att komma på saker förr i tiden, det är ett som är säkert!

Postat av: Anonym

Hahaha va roligt med färgade toapapper själv har jag också sett rosa toapapper:)

2008-12-28 @ 21:45:45
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin