Mer bilder från min barndom


Haha, vi i ett nötskal!




Jag och minsta syrran! :)


Jag hos farmor och farfar - deras sommarstuga!




Min första balettuppvisning! Pre Primary!


Kommer så väl ihåg den här dagen, och alla i Pre Primary-gruppen hade hårband med blommor på!

Postat av: Josefine

ja det är nog en film som alltid går att kolla på =) gud vad söta små bilder ,hihi alltid roligt att hitta gamla korti scana in tycker jag. och de där med dassrullarna var ju as kul ju, speciellt när ni hade samma färg på väggarna :D jAG HAr alltid velat ha en rulle med tusenlappar det finns i typ skämtbutiker as ballt ju:D

2008-12-28 @ 13:06:09
URL: http://joo
Postat av: Jennifer

Vad gulligt med bilder från när du var liten :)

2008-12-30 @ 16:14:46
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin