Now i'm off to work!

Hej!

Har precis druckit en kopp te och ätit två rostade gi-bröd! Nu ska jag rasta Disa och sen blir det jobbet! Jag har faktiskt saknat jobbet LITE.. Det är alltid segt att ta sig dit, men det är ju en del av min vardag och jag behöver pengarna!

Uppdaterar senare ikväll, för idag har jag en träningsfri dag! Jag måste ju berätta om dagens kommentarer från barnen och om hur filmen vi såg på bion var - vi var på Madagaskar 2 med barnen! :) Men mer om det senare.

Postat av: soeticz

sv: det ska du va :)

ta ett kort på ansiktet så man ser uhr det serut? :D

2008-12-04 @ 16:29:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Okej låter trevligt :) i veckan har det bara blivit skola, igår pluggade och myste jag med några från klassen och på lördag blir det göteborg troligen. Du har förresten fått en award från mig i bloggen, för att du skriver varierat och för att du är så himla underbar!

2008-12-04 @ 16:43:15
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin