Rastlös

Dagen har hittills gått rätt fort. Började dagen med en film som vi alltid får för att ha något att göra på morgonen, så vi inte vankar av och an efter resten av paketen under granen. I år fick vi Mamma Mia av pappa, supertack! Alla hade sett den innan, men den kan man lätt se om och om igen, musiken och allt är så härligt med den filmen!
Vi åt frukost framför filmen, sen gjorde sig alla i ordning, jag städade rummet och bäddade rent.. Sen gjorde vi lunch och även den har vi klarat av. Jag har hunnit läsa två kapitel i Harry Potter, mamma har varit ute med Disa och kom precis in, så jag hoppas på paket snart! Nu har jag inga fler idéer om vad jag annars ska göra..
Lite mer te ska jag i alla fall fixa!

I år har ingen sett på Kalle Anka.. Det är ändå samma varje år och vi har börjat tröttna.. Att sjunka in i en bok är tusen gånger bättre!

Hoppas ni har en bra julafton! God jul till er alla!

Postat av: jeanny

GOD JUL ! :)

2008-12-24 @ 15:48:43
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: precis :DD

massa massa saker. kläder från chicy som jag fått, klocka som jag fått, kläder, presentkort, pengr och massa annat :) vad har du önskat dig?

2008-12-24 @ 17:43:42
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: f

kalle är ju så tråkigt, jag somnade framför tvn. skönt att slippa haha:P

2008-12-24 @ 20:25:53
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin