Riktigt besviken...

Hej!

Jag skulle ju på möte idag med en butiksansvarig angående en praktikplats idag, men det blev inte som jag tänkt mig..
Det första jag tänker är ''skulle de behandla en som är 20 år äldre på samma sätt?''. Det var riktigt snopet att leta runt i butiken efter någon som visste var den jag skulle träffa befann sig och när jag kommer till frukten så får jag höra att han sitter i möte hela förmiddagen!!! Han sa klart och tydligt att jag skulle komma torsdag förmiddag! Klart jag blev förbannad, sur, det kändes riktigt snopet.. Men mest besviken blev jag. Tjejen i frukten som jag pratade med sa att jag kunde ringa senare i eftermiddag eller så kunde jag komma in imorgon förmiddag.. Hmpf. Jag tänker ringa imorgon förmiddag, men jag har ju möte med mamma och Inge först. Ja, vi får se hur det löser sig. Besviken med stort B i alla fall.
Så jag tog vägen förbi Åkes hem, köpte mig lite gott och nu ska jag sätta på någon film. Jag kan ju se det från den ljusa sidan..? Jag fick i alla fall frisk luft och en promenad, men det väger ändå inte upp.

Ikväll är det jobb och jag är laddad! Ska ladda ännu mer nu med film och gott!

Postat av: fröken s

fy va dåligt. riktig dålig stil.

hur gick det då?

2008-12-11 @ 14:28:40
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: fröken s

jajuste. hoppas det går bra då

2008-12-11 @ 15:03:29
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Katja

surt att bli behandlad sådär!

2008-12-11 @ 19:18:08
URL: http://candygal.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin