Storrensning

Jag rensar bilder på datorn och kameran (hade över 1100 bilder på kameran, en del sen i januari!) och mamma rensar gamla foton ur lådor.. Jag har fått en hög, vilka minnen. Jag minns ju såklart inte alla bilder, men det är kul med kort.. Att se tillbaka, på hur det var då, hur alla såg ut och framför allt hur man själv såg ut! Jag menar, det är ju störst skillnad på barn, när jag tänker 15 år tillbaka så är det ju stor skillnad jämfört med om jag tänker nu och 15 år framåt. Från två korta, knubbiga ben till.. Ja, den jag är idag. Ändå är jag mig rätt lik. :)

Här kommer några bilder på mig från när jag var liten!


Min moster och jag som gungar, och pappa som tar fart!


Jag och pappa! :)
Och den tröjan pappa har på sig är som tatuerad i mitt minne!


Jag på julafton.. Min första?
Morfar är med lite i hörnet också.


Jag och mormor bakar pepparkakor.
Kolla vilket knubbigt ansikte jag har, fast alla barn har ju hull. :)


Kolla min arm! Det där kallar jag pigment! Man blev alltid så brun när man var liten, men då låg man i och för sig inte och pressade och väntade desperat på att bli brun.. Man bara satt och grävde och byggde i sanden och vips!


Här är jag nyfödd. Bara någon dag gammal..

Mer bilder är på väg!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin