Superstressad

Hej!

Åh, hela nyår höll på att gå åt skogen, men det har som tur löst sig och det löste sig rätt så fort. Men jag är fortfarande superstressad, men sjukdom är ju ingenting man kan rå för.. Och nyår är ju räddat som sagt! :) Det blir ungefär samma folk, vi byter bara ställe att vara på. Puh! Skönt att ha det löst nu. Den halvtimmen eller vad det kan ha varit då det såg ut som att jag skulle få sitta hemma, det var inga roliga minuter alls!! Men jag försöker släppa det nu, det ska ju bli fest och det ser jag verkligen fram emot!

Har precis fixat lite till magen och även värmt lite glögg. Sen ska Matilda komma förbi och vi ska åka och sola. Eller ja, jag solade ju igår så jag är mest sällskap medan hon solar, men det ska bli kul att ses i alla fall!
Och Emil stackarn är sjuk, så det blir inget ikväll, men jag har träffat Sandra, jag ska träffa Matilda och festen är räddad! Jag ska inte klaga, men krya på dig Emil!

Nu ska jag få i mig maten innan Matilda kommer!
Och mamma är så söt, ska köpa hem godis åt mig! Tack mamma! Blir inget tröstätande nu, blir äta och fira istället! ;) Det är nog bättre!

Postat av: Emma

sv: Haha ja verkligen. :)

2008-12-30 @ 18:20:18
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: denise

jag åkte med 15 personer :) och johan var en av dom ^^



jag har också färgat håret haha :P men idag blir et inte märkvärdig, utan plugga lite och ta det lugnt =)

2008-12-30 @ 18:21:58
URL: http://denisevs.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin