Tandis

Godmorgon!

Jag har precis gjort mig i ordning och lyckats packa träningsväskan så jag slipper tänka på det sen. Ska iväg till tandläkaren om en stund.. Det ska bli skönt att få det överstökat! Hoppas de inte river sönder mitt tandkött!

Idag får man säga grattis till alla som heter Malin och Malena, för de har namnsdag idag. Jag ska inte berätta varje dag vilka som har namnsdag, men jag har kommit på att det kan jag se varje gång jag ska kolla mejlen, och känner jag någon kan jag ju alltid påminna alla andra som har vänner som heter som mina! Haha! :)

Annars har jag inga större planer för dagen. Desperate ska jag se, 13.45. Och så kommer Linnéa förbi och hämtar The Sims 2 som jag lånade för henne för ett tag sen. Tror det var över ett år sen förresten, och jag har inte spelat på hur länge som helst! Det har bara inte blviit av att jag har lämnat tillbaka det.. Kan faktiskt erkänna att jag knappt visste om att jag fortfarande hade det en period, och sen frågade hon efter det, så nu ska hon få tillbaka spelet. Ja, bättre sent än aldrig. Och sånt är ju så lätt hänt, att man glömmer bort saker! Tur att man kan påminna varandra.

Tjingeling så länge! Ha en bra dag!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin