Tove är hemma!

Nu har jag jobbat klart! Kom hem för en liten stund sen.. Har hunnit äta en lussekatt. Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Måste lämna tillbaka en tröja till Johan, sen kanske jag sätter mig och ser film med Jorunn och Tove om inte Tobbe svarar. Vi har pratat lite om att ses idag, får se hur det blir med det.
Och Tove är ju hemma, som jag skrev! Det planerades i morses precis innan jag stack till jobbet, så vid två var hon hemma! Mysigt! :) Hjälp vad man saknar varandra när man är ifrån varandra så mycket!

Nej, jag orkar inte sitta här nu i alla fall.. Ska se om jag har några gamla skivor att spela. Är danssugen!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin