Träning och sol

Hej!

Har inte hunnit sitta här förrän nu idag. Började dagen med träning. Tove hängde med till gymmet och där var vi från strax före tio till 12! Hann även med lite solarium, så nu är jag man lagom brun till nyår! :)
Vi 12.20 mötte vi mamma för lite lunch och fika på mitt jobb, sen gick vi en runda på stan. Jag fick nya dansleggings av mamma och så köpte jag 5 par trosor och en bh. Får nog städa ur garderoben igen (gjorde det bara häromdagen), men det är otroligt fullt ska ni veta!
Har även köpt hårfärg idag, så tänkte färga håret antingen ikväll eller imorgon. Jag vet inte när det blir av.
Jag och Emil pratade igår om att ses idag men nu svarar han inte så räknar inte med något.

Nu är Tove på väg hem till storstaden igen, jag saknar henne redan, men som tur är så är det bara nyår och sen ses vi igen! :)

Nu ska jag återgå till ett pussel på 500 bitar som jag håller på och lägger. Har väl lagt snart hälften. Det är riktigt klurigt faktiskt!

Hur har ni haft det hittills idag?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin