Vår omtalade filmdag blev bäst!

Hej!

Har en del att berätta, bilder att visa osv. så jag ska försöka fatta mig kort!

1 - Jag har fått praktik idag, och han nämde redan sommarjobb till sommaren, så det känns kul, lovande och jag ser verkligen fram emot tiden efter lovet! :) Jag har hamnat på Willys förresten!
2 - Idag hade jag och Lisa vår omtalade wok- och filmmysdag! Helt underbar dag, makalöst god wok gjorde vi och smoothies! Hallon, blåbär och vaniljyoghurt är en bra blandning! Och så var vi även lite onyttiga med världens godaste chips - dock luktar man kanske inte godast ur munnen sen.. Vitlök är ingen höjdare! Men gott var det! Tack Lisa, superbra dag! Lätt att vi ska göra om det!
3 - Jag har hämtat ut mina nya träningsbyxor + kläder för presentkortet på Vero Moda. Om det blir det jag har på nyår vet jag inte, funderar på en pennkjol, men vi får se. :)
4 - Jag har tränat, stretchat och blivit kanske något vigare.. Och nu är jag duschad, återhämtad och fylld med glögg, så sitter bara och njuter!

Bilder på allt möjligt kommer snart!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin