Vill inte bli sjuk en gång till

Hej!

Nu är jag tillbaka här igen! Det blir inte lika mycket tid vid bloggen när man reser två halva dagar och resten av helgtiden gick ju åt till lussebak och framför allt att umgås med pappa, för honom har jag ju inte träffat sen slutet av september! Men nu dröjer det inte lika länge innan vi ses igen.. Efter jul ska jag och syrrorna ner och fira jul några dagar sent. :) Men det är ändå kul, för vi får alltid två julaftnar i vår familj! Spela roll om man inte öppnar alla paket på rätt dag!

Nu kanske ni undrar varför jag sitter vid bloggen vid den här tiden när jag annars brukar vara på praktik? Jo, men saken är den att jag har varit sjuk så mycket från och till så jag vill inte riskera att bli sjuk ännu en gång, så istället ska jag ha ett möte med Inge på skolan imorgon och så ska vi bestämma hur jag gör med de två veckor som det är kvar innan det är jullov. Jag ska i alla fall söka ny praktikplats till nästa termin, men om jag ska göra något mer det får jag veta imorgon.

Så, dagen kommer gå åt till promenad, lite träning ikväll och så har jag några brev som ska läggas på lådan. Och så passar jag på att tvätta lite nu när jag ändå är hemma. Och 13.45 är det Desperate på femman, så det ska jag se på! :)

Lägger snart upp lite bilder från helgens lussebak!
Hur ser dagen ut idag för er?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin