11 februari

Idag vaknade jag väldigt tidigt. Jag ställer väckning på mobilen runt halv nio-nio, men vaknar alltid en timme före.
Den enda anledningen till att jag ställer så tidigt är för att jag har läxor över lovet som jag behöver göra och det är lika bra att ha det avklarat när dagen sätter igång, annars blir jag bara stressad över att jag inte har gjort någonting.
Idag blev det mest att läsa i en bok vi har på svenskan, Flyga drake. Har väl läst en 5-6 kapitel idag, om inte mer.
Vid kvart i ett mötte jag Mathilda och vi hyrde filmen Oskuld och såklart blev det lite godis till den. Såg den hos Mathilda. Slutet var det enda som var dåligt med filmen. Det gick för fort och man fick inte ens en liten vink om hur det skulle gå för alla. Synd.
Kom hem strax innan fem. Sitter med en kopp te, fast nu är klockan en minut i sju.
Ellen och jag försöker ta reda på lite om nästa helg, men vi kommer ingen vart just nu. Hoppas jag sover där.

Känner för att dra mig utåt, men jag vet inte vad jag ska göra ute, eller med vem. Ute ensam vill jag inte vara nu.

Jag längtar tills nästa gång jag och Mathilda ses, när det blir vet jag inte, för då ska hon få hjälpa mig att snygga till min blogg lite! Jo, jag har försökt, men förgäves. Jag är inte så oteknisk, men jag bara fattar inte blogg.se.
När man var mindre, för kanske två-tre år sen, kanske fyra, så var man ju väldigt snabb på att göra om sin Lunarstorm-sida, det gick hur fort som helst, även fast man inte hade PRO. Men nu? Jag är helt vilse.

Har ingenting mer att skriva för stunden. Ska dricka mitt te innan det svalnar.

Dagens outfit.

image1

  • Jeans, YAP
  • T-shirt, JC
  • Kofta, Vermoda
  • Örhängen, Glitter

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin