AAAAA

Jag är inte så värst nervös för provet, det känns bra det här. Men jag är inte glad på p3 idag, vad är det här för skit? Ni brukar ju kunna göra min dag, men inte idag. Skärp er och prata om sånt som folk tycker är intressant!
Har sovmorgon idag, till nio. Skönt. Har även dans idag! Det gör en glad! Dans har jag även ikväll, men innan dess ska jag förbi Eric en sväng :) Var ett tag sen nu.
Har registrerat mig på madeinlumpen.se idag. Fått mit träningsprogram som börjar på måndag nästa vecka. Vi får se hur det går.

image26
Åh, musikprov. Jag vill ha det överstökat, men får vänta till sista lektionen.
1939, 1956, 1957 ... Jag kan det!
Önska mig lycka till! Inte för jag tror jag behöver det, men för säkerhetsskull.



Ah. Det blev ingen dans idag i skolan. Skit! :(
Och magen den vill aldrig som jag vill nu för tiden, den bara bråkar. Fick gå hem idag, hade så förbannat ont. Men jag hann iallafall göra musikprovet och det gick väldigt bra! Skönt! :) Missade bara engelskan.
Har sett på Våra bästa år, jag börjar gilla det. Jag vill veta vem mördaren är!
Har precis diskat. Hunnit göra lite läxor. Pluggat en del till provet på torsdag, idrott. Styrka, träning, hälsa och alla kroppens muskler. Så svårt ska det väl ändå inte bli.
Har dock inte kollat på Ikarosdikten vi fick igår, den ska vara läst tills på torsdag. Jag känner inte för att läsa poesi idag. Poesi är endast bra när man verkligen känner nåt. Jag känner ingenting just nu, förutom magont.
Snälla p3, gör mig inte mer besviken nu. Spela lite bättre musik! Hörde en låt nyss som måste vara minst tio år gammal, ska ni gå och bli som Rix FM och Mix Megapol nu? Då kan jag ju lika gärna plocka fram skivorna som jag lyssnade på när jag var typ åtta år.

(SKIT!)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin