Alla hjärtans dag

Idag vaknade jag faktiskt av min mobil för en gångs skull. Gick ut och sprang i 20-25 minuter, perfekt väder för en <3s dag.
Kom in, tog en dusch och åt frukost. Drack även te och gjorde Jorunn sällskap när hon åt frukost.
Nu tänker jag sätta mig lite med läxorna, få det överstökat för idag.
De pratade förresten om Flyga drake ganska nyss på p3. Så nu vet ni det. Väldigt bra bok.

Ska träffa Eric idag :) Hur, när och var märker vi senare.



Eric är här nu. Jag överraskade honom med kladdkaka och grädde förut, precis när han kom.
Gick ut senare och tog lite kort. (Ni som har lösen http://lolovovisosa.bilddagboken.se/).
Kom in, spelade lite spel. Nu ska vi ta en macka, sen ska mamma göra smoothies till oss! Mums!



Körde en omgång Familjegeni med barnfrågor, en omgång med vuxenfrågor. Vi körde även en gång med Jorunn, barnfrågor. Den försvunna diamanten körde vi också. Nånstans däremellan han vi äta lite macka och te.
Han gick precis hem. Klockan är 00.30, ungefär.
Imorgon (idag) har jag ingen aning vad som händer.
Det har varit en väldigt bra alla <3s dag iallafall! :)

image6

Dagens outfit.

image3
  • Jeans, Vermoda
  • Tröja, JC
  • Cardigan, Veromoda

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin