Flitig myra

Vaknade halv nio. Ingen idé att ligga kvar en halvtimme för att få höra ett otrevligt ringande, så stängde av väckningen och gick upp.
Åh, fullt av disk i köket! Den tog jag mig an. Dammsög köket och hallen när jag ändå höll på.
Nu ska jag sätta mig med lite natur, musik, svenska x2 och matte. Sen ska jag väl göra mig i ordning, i guess.
Ingen aning vad som händer idag. Får se hur jag känner senare, ifall jag vill hitta på nåt eller om jag bara ska sitta och pösa här hemma.



Har ont i magen. Inte kul. Vet inte vad det beror på.
Sitter här, vattnade precis mina blommor. De ser rätt vissna ut och solen ligger på mitt fönster så bra, så de har blivit hälften gröna, hälften gula. Jag måste komma ihåg att ta med ''solskydden'' från pappa nästa gång. Tre stycken som han inte använder längre. Min pappa är så bra! Inte bara därför, såklart. Men han är bra! :)
Kravbananer is the shit. Det blir allt mer ekologiskt och krav- och fairtrademärkt hemma hos oss. Det är bra, HEJA OSS! (Heja mamma!)



Har läst ut Flyga drake nu. Skrivit uppgiften till boken as well.
Är på sida 36 i Herakles. Den var väldigt mycket enklare att fastna i. Jag har bestämt att den ska vara slut, iallafall nästan, innan skolan drar igång igen.
Ska ta något att äta nu. Tove drog precis till stan. Jag lånade ut mitt USBminne! Jag är bra!



Sitter här och mår illa. Klockan är 22.41. Har känt mig illamående och haft ont i magen hela dagen, men ingenting händer.
Nu har jag ont i halsen också. Kul.
Hoppas det går över snart! Annars ...

Dagens outfit.
Vi kör på slappt idag!
(Rätt dålig bild dock, men solen är ju överallt!)

image9

  • Jeans, Gina Tricot
  • T-shirt, Bi Pop (Madeira)

Over and out.
Lovisa
Postat av: sonia

Snyggo! :D

2008-05-12 @ 21:17:05
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin