Första inlägget

Det har varit lite knepigt med blogg och sånt för mig det senaste dygnen, jag startade en ny blogg för bara några dagar sen, tror bestämt det var den 12/2, men det är inte viktigt. Det blev massa strul med den bloggen och den visade samma inlägg fyra gånger efter varandra, med mera. Så jag skrotade den och startade en ny.
Uh, det är inte ofta jag har mycket fantasi när det gäller att komma på bra namn till tex. en blogg, men idag var hjärnan full. Men såklart så var alla de namn jag testade UPPTAGNA. Med lite hjälp av ett annat språk än mitt modersmål så kom jag på ett bra namn. Koffeinmissbrukare. Fast på engelska då.
Okej, jag dricker inte mycket kaffe, men det händer. Speciellt på jobbet. Men te, det kan jag dricka över 2 liter vissa dagar!

Eftersom jag bloggade på två dygn och lite till innan min förra blogg blev knäpp, så hann jag ju skriva lite. Jag lägger in de inläggen här. De hamnar ju inte på rätt dagar, men det är skit samma.Vill ju bara att de ska läsas ändå.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin