GE MIG KOFFEIN!

Sitter här. Kom hem från dansen för lite mer än en timme sen. Tove är fortfarande kvar, men kommer väl hem snart.
Mitt högra långfinger blöder, märkte det nu, är så torr. Blod på enter-tangenten.
Ska snart ta itu med engelskaläxan. Det var inte mycket. Man skulle förbereda sig att prata om nån som betyder nåt för en, eller en sak man inte kan vara utan. Jag kör på en person som betyder nåt för mig, nån som jag beundrar. Jag vet precis vem jag ska ta.
Måste ta disken. Vill inte lämna den till mamma.
Ringde Amanda ganska nyss, hon fixar filmerna tills imorgon. Yes! Då kan jag och Jorunn se en imorgon då.

Så. La precis på. Nu vet Jorunn om filmerna. Och pappa vet lite mer om fredag. Bra. Då är det klart.
Nu ska jag som sagt ta tag i engelskan, och disken.

Dagen har varit bra. Musikprovet blev flyttat (för mig och två till) till nästa tisdag. Skönt! Det behövde jag, nu när jag fick veta att jag inte fått all information som jag borde ha fått. Det gick lite väl fort när jag fick provet förklarat för mig, men flyttat är bra.
Dansen idag (i skolan) var hur kul som helst! Vi dansade afrikanskt. Det gillar vi verkligen!
Har även haft klassisk balett idag. Mm! Det gick rätt bra idag. Var bara lite trött. Seg. Jag ska sova i tid ikväll.
Eric var förresten här också, innan baletten. Det får jag ju inte glömma. Men en sak han glömde, igen, var sina papper.

Jag får bli bättre på att ta kort. Jag var kung i höstas!
Jag behöver koffein. Det blir te.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin