Härliga sovmorgon!

En sovmorgon sitter aldrig fel, speciellt inte på en måndag.
Hade ingen idrott idag, blev teori istället. Nu blir det plugga i veckan. Suck.
Slutade med teater 15.20. Tog en sväng på stan, sen hem. Gjorde lite inför musikprovet, åt och drog till träningen.
Det gick lagom bra. Fick beröm för några spikar, annars var det med ris, men sånt är bra på sitt sätt. Man blir peppad att göra bättre!
Kom hem för drygt en timme sen. Hunnit koka te till mamma som är lite krasslig, ätit, duschat och nu ska jag ta tag i det sista inför musikprovet. Håll vänster tumme för mig imorgon klockan ett!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin