Ibland blir det bara för mycket

Tro det eller ej, men jag tog det faktiskt rätt hårt. Det var nånting som snabbt blev den högsta drömmen, och sen att få den krossad var mindre trevligt. Jag är hemskt ledsen ifall jag låter det gå ut över er, men hur skulle jag må i längden ifall jag höll allting inom mig?

Ingen dans i skolan idag heller. Och vaktis låste aldrig upp. Det fixade vi, typ. Jag har överseende med att Eva har små barn och måste vara hemma ifall de blir sjuka, men vaktis? Du ska banne mig låsa upp halv åtta så man hinner värma upp! Buuuu för sånt!
Jag körde lite armar och stod vid stången innan jag åkte till stan. In på gamla och pratade en snabbis med Johan, sen gick jag till teatern. Den var iallafall kul! Men vi blev lite slöa inför sista övningen, improvisation. Jag lyckades ta av Jennifer mössan! :) Men sen när jag försökte på Maria förlorade jag. Attans. Det var iallafall en väldigt rolig improvisationsövning.
Tog oss tillbaka till skolan, maten var okej. Och Jessica är stencool. Jag tycker faktiskt det. Hon kan säga världens osjälvklaraste sak som om det vore det självklaraste och hon säger det så himla kul, men sitter själv helt förlamad. Ja, det är coolt.
Vi säger ingenting om bilden för det räknas inte som en lektion när läraren aldrig är där. Punkt.
Engelskan var kul. Alla verkade väldigt seriösa, blev nån sur på riktigt? Vi hade iallafall en bra konversation. Speaking är bra!

Efter engelskan åkte jag till stan, hämtade ut recept på Apoteket, tog ut pengar till mamma och åkte via Tempo hem. Mitt paket hade kommit, och Mikasa Jump sitter som gjutet! Kunde inte ha blivit bättre! :) Nu längtar jag tills imorgon!
Har pluggat lite, men inte jättemycket. Musklerna siktar jag mest på, jag orkar inte just nu.
Tog ett bad förut, men det hjälpte inte så mycket. Fryser, det kliar och är fortfarande lite olugn. Får hoppas att dansen biter på det!
Har även handlat åt mamma. Jag är duktig.
Nu känner jag bara för att åka och dansa, dansa nu direkt! Över en timme kvar :(
Jag hoppas det blir bättre, det vet jag att det blir, men fort. Jag känner mig bortskämd som är nere för detta, men jag hade verkligen hoppats! Åh, jag hoppas känslan går över. Har undvikit att åka den vägen, orkar inte se nånting.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin