Inför morgondagen

Jag kollade runt lite på internet och gick in på passagen.se för att kolla min mejl. Då ser jag en bild (bilden) på Caracola, en grupp som visst ska vara med i Melodifestivalen imorgon. Först läste jag Carola, sen Coca Cola.
Hur kul är det att bli förväxlad med nån annan artist för att man heter så likt? (Och speciellt Carola? Hon börjar ju som sagt bli lite tjatig.) Eller med en aluminiumburk?
Jag har ingenting emot dem, eller, jag har inte ens hört dem. Men jag tycker att ifall man vill utmärka sig som artist så ska man hitta ett eget unikt artistnamn för sig eller sin grupp och inte ta nåt som är så likt nån annans.
Det är iallafall min åsikt.

image24

Annars får man väl bara hålla tummarna för att rätt låtar går vidare imorgon, för jag kommer inte kunna sitta och rösta som en galning den här lördagen. Jag är bjuden på 20årsfest och ska alltså vara borta hela kvällen.
Hoppas jag har en snäll vän som kan tänka sig att pipa på mig på söndag förmiddag och berätta hur det gick och vilka som var bra och inte osv.

Over and out.
Lovisa
Postat av: Anonym

Hej! Caracola är spanskt och betyder snäcka. Jag tror inte att dom valde det namnet för att göra en parodi på Carola (som jag har hört att många andra tror).

2008-04-30 @ 11:30:22
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin