Måndag

Hm. Skola igen då. Jo, men det var en bra dag att börja med. Inte måndag alltså, hade hellre börjat med en fredag och haft veckan avklarad. Nej, jag syftade på schemat. Sovmorgon till 09.05, började med idrott och vi hade mångkamp! Mm, sånt gillar jag! Hopprep, spänsthopp, 5stegshopp, basket, volleyboll. Det är säkert nåt mer, men det har jag glömt.
Matte är inte kul och maten var inte god. Svenskan var väl okej. Läst min dikt nu och har det överstökat. Har även gjort naturkunskapsprov. Det gick inte alls bra! Jag hoppas verkligen att jag får ett G, annars vet jag inte vad jag gör. Gör om provet?
Sista lektionen var teater. JA! Vi gjorde lite lekar, övningar. Dansade, jag och Jennifer råkade nästan pussas i vår sammarbetsövning, impulser.
Åkte förbi stan innan jag åkte hem. För några dagar sen såg jag ett jättefint halsband på Veromoda, så tänkte, att nu när jag har en liten slant kvar så kanske jag ska köpa halsbandet, innan det försvinner. Det hängde nämligen på rean, för bara 25:-! Såklart att jag skulle ha det! Så, jag köpt det. Det fanns två röda kvar. Mm, jag hade tur och jag är nöjd. Det ska jag nog ha på mig på lördag.
Kom hem, åt mellanmål, såg på tv, tittade på musiken och halv sex började träningen. Moa är med nu! :)
Jag och Nadia ska nog inte köra uppvärmningen ihop nåt mer, vi kan inte koncentrera oss ihop. ''Nu kör vi hyllning mot solen''. (Björnbröder.)
Kom hem för en stund sen. Druckit lite fil. Lägger in lite bilder. Ska snart ta tag i musiken igen, och ta mig ett bad!
Jag kommer sova gott i natt, det kan jag lova.

image20

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin