Mavala

Idag hade jag endast tre lektioner. Engelska, naturkunskap och matte. Sen åkte jag till pappa och hämtade plattången, som jag ska ta med mig i helgen till Ellen.
Har precis duschat. Packat och klart. Nu ska jag måla naglarna, rött blir det. Madrid.

image23

Smsar lite med Eric och Tove. Gratis sms är inte alls fel. Även fast det kanske inte är världens bästa sätt att hålla kontakten på så är det kul att det då och då skakar till i fickan. (Jag säger inte vibrerar, jag säger skakar och det tycker min klass är kul.)
Ska väl laga lunch senare.
I eftermiddag blir det möta mamma på stan för lite pengar och sen ska jag vidare till Töreboda, träffa Ellen och sen ska vi se på film med några töser jag inte alls vet vilka de är, men det blir nog bra :) Bra att få träffa dem idag, så de inte är helt okända imorgon.
Sova hos Ellen i natt alltså. Det ska bli mysigt. Var ett tag sen. Sist jag var där hade de valpar, tror det är så nu med. Hoppas! De är ju så söta! :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin