Söndag

Sitter här och äter en semla. Antar att ni vill ha en uppdatering på min helg.

I fredags fikade jag med mamma och Jorunn på nya, sen fick jag en ansiktsmask av mamma och pengar, åkte till Töreboda, där Ellen mötte mig. Vi gick hem till Evelina där även Isabella var. Vi gick och köpte godis, såg lite på Pigs, även på Let's dance.
Ellen ringde efter sin mamma runt nio, för jag hade så fruktansvärt ont i magen.
Vi satt mest och pratade hemma hos Ellen och sov sen skavfötters.

Igår gick jag och Ellen upp vid nio. Åt frukost i deras otroligt sköna soffa och såg på Isprinsessan. Den var rätt bra.
Efter filmen duschade jag, sen Ellen. Delade på ansiktsmasken jag fick av mamma. Sen såg vi lite på Sunes sommar och åt lunch. Började även spela lite kort, men när Ellen fick tre nior och jag höll på fyra så kändes det som om nånting var fel. Haha! Hon hade typ 65 kort i kortleken! Ellen då :)
Vid fyratiden ville jag byta om och sminka mig, så det gjorde jag. Sen vid fem så blev vi skjutsade till Isabella.
Hon sminkade sig, Ellen och gav mig en snygg ögonskugga, sen kom Jouline. Vi sjöng Singstar och hade kul och vid åtta så hämtade Joulines pappa oss och skjutsade ut oss till Halna.
Där var festen i full gång. Träffade massa härligt folk som man annars inte ser så ofta! :) Trevligt!
Jag hade kul och mådde bra fram till tiotiden kanske, sen gick det utför. Men fram till dess hade jag det trevligt!
Vid ett-två blev vi hämtade av Ellens mamma och åkte hem. Ellen, du har varit en pärla som orkat ta hand om mig!

image25

Idag då. Jo, jag mår bra. Lite bakis, men sånt händer väl alla nån gång. Mamma och pappa tog det väldigt bra, mamma skrattade lite. Det känns skönt att de vet.

Jag har ingen aning vad jag ska göra idag. Vill gärna se Erics nya piercing, men jag orkar mig inte ut med mitt huvud och min mage är heller inte så glad. Magkatarren håller i sig. Hur lång tid tar det innan man blir av med det tro?

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin