Svullen hals

Vaknade halv sju. Svullen i halsen. Ont i halsen! Var redan lite svullen igår innan dansen, men jag tänkte ''det går väl över'', men icke sa Nicke.
Nu måste jag bli frisk tills imorgon. Då ska jag ju träffa Ellen, men hur och var och när har jag ingen aning om. Det tar vi ikväll :)
Och festen! Den får jag heller inte missa!
Iallafall. Lite Proviva och rostade gott&gräddat. Jag ska inta Toves säng med morötter och Wallanderfilmer så fort alla har åkt till jobb och skola.
De är kvar, därför sitter jag här och fördriver tiden och informerar er om mitt just nu inte alls så roliga liv, men jag hoppas kunna komma med nåt skämt senare idag, så ni slipper läsa grått hela tiden.

Nu blir det Wallandermarathon!

image21



Sitter här och andas ut, eller vad man ska säga. Lite skakis blir man i vissa scener, men åh, vad Wallander är sjukt bra!
Har sett Täckmanteln, Mastermind, Mörkret och Blodsband idag. Mastermind är fortfarande min favorit. Har två kvar, får se ifall jag tar dem idag eller inte.
Ska iallafall snart ta mig ett skumbad och läsa lite. Rensa tankarna och försvinna från verkligheten ett tag. Inte för att verkligheten är nåt jobbigt, inte alls, men det är skönt att få sväva bort i tankarna och förvandla alla läxor och alla bollar jag inte kan fånga till nåt helt annat.
Henning Mankell är inte dum.



Alltså, iiiii! Min mamma är bäst. Hon vet precis vad hon gör. Hon kom hem rätt nyss, handlat med Jorunn. Hon hade med sig godis! Malaco Truly Juicy! Mums säger jag bara! :)
Nu ska jag se på ännu en Wallanderfilm. Nu blir det Jokern.

image22

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin