Verkligen!

image19

Jag svarar JA!
Snälla Carola. Du har haft dina glansdagar. Du har stått på scenen, du har varit med i Melodifestivalen ett antal gånger, du har släppt x antal skivor. Nu får du väl vara nöjd?
Nån gång borde man väl få nog av att stå i rampljuset. Eller?
Du är över 40 nu. Låt några ny stjärnor få ta över, du har fått tillräckligt med uppmärksamhet. Det du gjort betyder fortfarande mycket för de som har gillat dig, och jag har gillat dig, det kan jag lova. Men nu räcker det väl ändå?
Andreas, kör ditt eget race nästa gång!

Så. Behövde bara skriva av mig lite. Jag har ingenting emot Carola, hon är bra. Jag har en skiva med henne, vi har en julskiva hemma med bara Carola, men hon har varit 25 år i branchen och det säger rätt mycket! Nån gång måste man sätta stopp.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin