En halv biljett, tack

Det är en väldigt trött Lovisa som fortfarande är vaken.. Jag hade besök förut av Jesper och Maria. Vi såg halva Mean Girls. Den ska verkligen ses med rätt folk, man ser saker på olika sätt och man kan nästan skratta till allt i filmen då! :) Känner ni igen det, förstår ni vad jag menar?

Jag har nyss duschat och ska snart avrunda kvällen/natten med en film innan jag somnar. Jobbet idag gick riktigt bra och det var skönt att vara tillbaka, dock var jag bara ledig en dag men det gav extra mycket krafter, bara en ledig dag! Det är så det ska vara. :)

Nu mitt i allt så kom jag att tänka på den där reklamen då Felix Herngren är med och ska ha en halv biljett till en hockeymatch för hans pension räcker inte till mer.. Något sånt är det i alla fall. När jag skrev att vi såg halva Mean Girls så kom jag att tänka på en halv film och en halv biobiljett.. Nu blir det kanske snurrigt för er? Jag förstår ju exakt hur jag tänker och menar, men det är inte alltid så lätt att få ner tankar och känslor i bloggen, eller med bokstäver över huvud taget. Ja, nu har jag har försökt i alla fall.

Godnatt!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin