Ett klick och sen är den min

Godmorgon!

Igår kväll ringde jag Emil i brist på någonting att göra, och vi pratade en stund. Han kom senare hit och sov här.

Nu är Emil på jobbet och jag ska snart börja göra mig i ordning för att jobba jag med. Sitter just nu med en kopp kaffe och kan verkligen inte bestämma mig ifall jag ska köpa mobilen eller inte.. Igår kväll pratade jag med en tjej som heter Sandra på msn och jag frågade henne lite om hennes mobil, för hon har en lila K770i, precis en sån jag sitter och funderar på. Så jag frågade henne hur hon tyckte att den fungerade och enligt henne så var den bra, och när jag läste mer om de båda mobilerna på skysoft.se så skulle det inte följa med någon USBsladd till den andra mobilen, så valet blev helt plötsligt mycket enklare! Anledningen till att jag inte kollar efter mobilen på någon annan sida är att jag hittade de bästa priserna på skysoft.se efter att ha sökt på prisjakt.se.

Jag har inte längre någon beslutsångest över vilken mobil jag ska köpa, utan nu har jag istället beslutsångest över ifall jag ska köpa mobilen eller inte. Jag vet på ett ungefär vad jag kommer få i augustilön och jag kommer ju ha råd, så det är inte mitt problem. Det är bara pirrigt att klicka hem något så dyrt. Men mobilen jag har nu är faktiskt inte världens bästa. Den har varit bra, fungerar att ringa med och sms:a med, men den har inte T9 och det börjar jag störa mig på, och så glappar den i skärmen och det har den gjort ett bra tag. Det är en vikbar Motorola W375, och jag börjar tvivla på att vikbara och skjutbara telefoner håller i längden. Fast jag vill ju behålla den jag har nu, ifall jag ska iväg någonstans där mobiler inte går säkra..

Jo, jag ska beställa den, men jag måste övertyga mig själv helt först. Jag vill inte att detta ska bli ett impulsköp, jag vill verkligen känna att jag har tänkt igenom det hela riktigt noga först bara. När jag har samlat mod så klickar jag hem den, och det kommer jag nog göra idag! :)

Postat av: JESSICA

jaha ;D jag tror den är nyare än den röda.

Jag ska iväg och bada och sola med flickorna på dagen faktiskt :) dudå?

2008-07-24 @ 08:48:49
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin