Filmer hela dagen lång

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen igår, men dagen blev helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Jag hade bara planer på att se film på film och ta det lugnt. Men det blev en sväng till Jesper. Vi såg Click och pratade lite, sen åkte jag vidare för att möta Emil och Martin. Killarna köpte med sig lite smått och så åkte vi hem till Emil och där blev det också film, dock på tv:n. Vi såg på Batman Begins och den var ruggigt dålig.. Jag fattade knappt filmen och den blev bara för mycket! Men gillar man lite action så kanske den passar utmärkt..

Jag tog lite bilder igår, men jag har inte tid att ladda upp dom nu, så det gör jag imorgon! Nu ska jag och Emil sova. Imorgon väntar lite jobb!

Ha en bra natt!


Postat av: Marianabanana- The Future Will Be Whatever We Make It

Nu är jag så dåligt med att kommentera igen^^ menmen. Madeira, sa du? Låter som någonstans varmt :D

2008-07-21 @ 10:30:14
URL: http://marianabanana.blogg.se/
Postat av: JVS

Jätte fin blogg måste jag få säga!

Gillar att den har det där genomskinliga lagret ;) hihi

Kramkram!

2008-07-21 @ 23:36:58
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin