Förlåt..

Hej!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag är lite passiv med bloggen, men jag fick jobba över idag med tre timmar och så har jag bara inte orkat eller haft något vettigt att skriva om.. Jag ska skärpa mig i fortsättningen, men de dagar som jag jobbar så kommer jag fortfarande vara lite passiv. Det tar på krafterna att jobba, och hur kul är det för er att läsa ''nu åker jag och jobbar'' eller ''nu har jag precis slutat jobbet''. Jag tycker i alla fall sånt är väldigt ointressant..

Jag har sett Hip hip hora två gånger idag sen jag kom hem från jobbet. Den är riktigt bra den filmen! Har också hunnit prata i säkert en och en halv timme med Emil. Han säger så fina saker hela tiden, och på ett så naturligt sätt. Det låter inte oäkta eller som att han bara säger saker för att göra mig glad utan han säger verkligen vad han tycker och det tycker jag är bra! Så här starkt som jag känner för honom har jag aldrig förr känt så tidigt för en kille.. Det är nog för att vi litar på varandra, att vi kan prata med varandra om det mesta.. Sånt är väldigt viktigt och det är bland annat det som lägger grunden i ett förhållande. Eller vad säger ni?

Nu ska jag hoppa i säng och sova fem kvart i timmen, som pappa brukar säga. Godnatt!


Postat av: felicia

aha, är det kul? :)

2008-07-05 @ 00:01:33
URL: http://volumeofsound.blogg.se/
Postat av: Bella

Är du ledig nu idag då? :)



Om du har några minuter över. Har jag 4a snabba frågor, om du ville vara med och delta! kram

2008-07-05 @ 10:05:05
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Tessalisa

Hip Hip Hora har jag också sett flera gånger, men inte på samma dag.

Det är en bra film. När jag jobbar med ungdomar är det en bra film att prata om eftersom att alla kan känna igen sig lite i de olika karaktärerna

2008-07-05 @ 12:55:29
URL: http://tessalisa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin