Härligt och jobbigt

Nu har jag duschat och fixat håret. Det börjar närma sig lunchdags. Mamma gjorde ännu en god sallad igår som jag ska mumsa till lunch!

Sitter här och tänker på Emil. Jag saknar honom redan. Vi var ju ifrån varandra hela förra veckan och nu ska vi behöva vara ifrån varandra ännu en vecka! Som jag redan har skrivit tusen miljoner gånger så är det tur att telefoner finns. När han kommer hem ska jag inte släppa iväg honom så långt eller länge i första taget!
Men jag måste erkänna att det är en skön känsla också, att sakna någon. Det är jobbigt i stunden då personen man saknar ej finns tillgängligt förutom per telefon, men sen när personen man saknat så mycket kommer hem, det finns inget bättre!

Harry Potter och god sallad, nästa!


Postat av: Kajsa

Okej. Ne det gjorde hon inte men hon fick en present i alla fall =)

2008-07-01 @ 11:36:19
URL: http://ekgc.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Ärligt? Jag ska hem och sova :P Gick upp 04.30 imorse, så snart jag slutar om ett par timmar så blir det hem o blunda ett tag ;)

2008-07-01 @ 11:55:39
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: emmely

Ingenting speciellt faktiskt .. är fortfarande helt slut efter lägret så det blir väl bara att vila och kanske om jag orkar i kväll , så går jag och lämnar luftmadrassen och pumpen till min moster.

2008-07-01 @ 12:10:00
URL: http://hppt://graje.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin