Två film-tvåor

Hej!

Jag kom nyss hem från jobbet. Ska snart hoppa in i duschen.. Ikväll kommer Hanna hit och vi ska se på någon film, hon skulle ta med sig en bra sa hon. Sen ska hon sova här! :)

Resan hem idag gick bra, men det var långtråkigt att sitta över två timmar på en och samma buss, och sen att behöva vänta 30 minuter på nästa buss.. Men jag klarade det och nu är jag hemma.

Jag har haft två helt underbart roliga dagar hos Josephine! Vi har varit på Lager 157, ätit gott (dock en del onyttigt!), jag har fått träffa några av hennes kompisar.. Och så har vi hunnit se två dansfilmer! :) Dirty Dancing 2 och Step up 2. Ruggigt bra filmer, så dom rekommenderar jag varmt, även till er som inte är dansfreaks! :)

Söndagens bilder.


Ringen som jag köpte ganska nyss, på rea.. Jag älskar den!




Vi tog en promenad, och när vi kom fram till den här var jag bara tvungen att klättra lite..






När vi kom in så gjorde vi i ordning en bulldeg och sen blev det bullbak!


Resultatet blev riktigt bra måste jag säga! Josephine, som gjorde det mesta jobbet, var riktigt duktig! Sen tog vi några bullar och satte oss för att se på Dirty Dancing 2.


Och sen blev det att städa upp allt mjöl och pärlsocker som hamnat på golvet.. Barnsliga som vi var så hade vi lite krig! :)

Nu kommer lördagens bilder, då vi åkte till Lager 157!


På tåget.


Josephine på tåget.


Jag på tåget.


Vi blev hämtade av Kalle som skjutade oss till hans jobb, där vi åt vår matsäck.




När vi hade shoppat klart tog vi en fika! :)




Vi gick vidare till närliggande butiker som Fabriken och Vagabond, och sen innan vi skulle hem tog vi oss ännu en fika!


På vägen hem blev det inte riktigt som vi tänkt oss.. Bussen gick 20 minuter för tidigt, så vi fick stanna den mitt i gatan för att hinna med och sen missade vi första tåget, så vi fick vänta en timme på nästa. Men hem kom vi till slut.


Jag och min nya tjocktröja!


Postat av: tres

ja jag måste ta mig dig, jättefina köp ju!

och här har vi trollhättan, mitt i allt;)

2008-07-16 @ 05:38:41
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken fiiin blogg du har !! :D Jag tänkte om du har något tips om hur du får så många kommentarer ?



hade bra !

2008-07-20 @ 18:00:16
URL: http://hannamk.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin