Jag blir en mes när jag ser en mås

Godmorgon!

Sitter här med kaffet kvar, frukosten slank ner för någon timme sen. GI går bra för mig, idag har jag börjat med de långsamma kolhydraterna, så det blev solrosbröd till frukost. Och sötsuget är nästan som bortblåst, så härligt!

Sitter här och lyssnar på måsarna som skriker utanför. Det irriterar inte mig. Det är så det ska låta när man bor i en sjöstad. Det enda jag inte gillar med dom är att dom flyger så nära ibland och råkar man vara i närheten av en unge så dyker dom ju mot en! Men skrika får dom gärna för mig, för det hör till.

Hur ser eran dag ut?


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin