Sista juni

Hej!

Ni anar inte hur gott jag har sovit i natt! Jag åkte nämligen hem till Emil igår någon gång mellan sex och sju. Hans mamma lagade god fisk och vi åt på deras altan. Sen hade Emil hyrt Beck skarpt läge, så den såg vi på. Han gjorde i ordning allting så mysigt. Tände en massa ljus, fixade oss något att dricka och hans mamma hade bakat kakor som vi provsmakade. Det är en riktigt romantisk kille jag har fått på kroken, haha! :)
När vi skulle sova sköt vi ihop två soffor i deras mysstuga som jag kallar det och så sov vi där. Jag somnade verkligen direkt och sov till halv tolv i morses.

Nu är jag hemma och Emil är på väg mot Stockholm. Lyx. Vi byter roller nu. När jag var på läger och hade kul jobbade han och nu ska han iväg en vecka till storstaden och jag ska jobba. Var förbi på mitt jobb förut och kollade schemat. Jag jobbar i stort sett hela månaden nu. Känns bra, och tungt, men det är bara att bita ihop.

Nu ska jag nog ta mig en dusch och pyssla om mig själv lite. Måste ta bort nagellacket och ånga ansiktet. Sen ska jag hänga och tvätta tvätt, städa och dona lite här hemma.. Nu har jag en dag att hämta mig lite efter lägerveckan med alldeles för lite sömn.

Behöver ni mycket sömn för att orka med eller klarar ni er på några få timmar per natt?


Postat av: jazzi

jag behöver helt klart mycket sömn, jag klarar mig med lite sömn, men orkar typ inte göra något som jag inte måste då :p

2008-06-30 @ 19:14:40
URL: http://jazzi.blogg.se/
Postat av: Frida J

Jag behöver också mycket sömn, annars så blir mitt humör knasigt.. :/

2008-07-01 @ 09:26:33
URL: http://fridajs.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin