Det är vi två nu

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har inte varit hemma sen runt lunchtid idag. Jag packade lite på förmiddagen inför måndag då jag drar på läger i en vecka. Vid två drog jag till Emil. Jag fick träffa hans familj, förutom hans bror, och hans kanin Doris. Vi satt ute på hans altan och pratade lite, sen gick vi in och såg lite på Ringaren i Notre Dame. Det är faktiskt riktigt mysigt med tecknat!
Vid fem sa vi hejdå och jag drog ut för att möta Julia. Vi åkte ner mot stan och köpte rejält med godis, sen gick vi hem till henne och här har vi nu suttit ett tag och mumsat och pratat.. Riktigt trevligt.
Jag ska vara här resten av kvällen och sova över. Det var snart ett år sen vi sov över. Det blir inte att man gör det så ofta nu för tiden, när man har blivit lite äldre.. Det var något man gjorde oftare när man var 13-14 år, men nu blir det aldrig av förutom när man ska iväg på fest och inte kan ta sig hem..

Som ni vet, och som jag har skrivit tidigare, så ska jag vara på läger hela nästa vecka och kommer inte ha tillgång till någon dator, och då förstår ni ju vad det betyder.. Inga uppdateringar från mig på en vecka! Men jag lovar att när jag kommer hem den 29:e så ska ni få en hel veckas uppdatering, och bilder!

Det som känns jobbigast med att åka iväg på läger nu är att vara ifrån Emil en hel vecka, nu när vi har träffats och allt. Vi sa förresten idag att vi är ihop, och det känns riktigt bra det här. Han förstår mig, jag förstår honom, vi kan prata om det mesta redan och vi ligger på samma nivå. Jag hoppas jag överlever kommande vecka! :) Jag fick låna hans tröja så jag har något att lukta på om kvällarna, och han fick låna min.. Jo, vi kommer ju överleva den här veckan, men visst känns det i hjärtat när man har hittat en så bra person?

Nu ska jag återgå till Julia. Vi ska bara ha en myskväll med massa snack och så ska vi nog hinna med en film senare när vi börjar bli riktigt trötta och slöa. 


Ha en bra kväll!

Postat av: Jasmine

Okej okej jag förstår men det löser sig allt. Okej nää för jag har kvar mitt medlemsskap där och allt så det är lätt men jag vet inte. Känns nästan som Devote är lite barnsligt på nåt sätt? Kram

2008-06-21 @ 19:33:36
URL: http://byjasmine.blogg.se/
Postat av: JULie

Hoppas du får ett dunderbra och kul vecka på det där lägret för det skulla jag haft om jag gick där ^^ och kul för dig med Emil ;) oo la la lal visslar xD

Kram

2008-06-21 @ 21:01:28
Postat av: Madeleine

Svar: Idag latade jag mig faktiskt hela dagen, fast lite städade jag ändå ; )



Hoppas du fick en mysig kväll!

2008-06-21 @ 23:48:47
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Sofie

idag var jag på cruising i lysekil, god mat nere på kusten :) imorgon blir det nog bara lugnt.. vad ska du själv hitta på då? :)

2008-06-22 @ 00:07:07
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Sesse

Jo, hundra är på något sätt den första drömgränsen :) Jo, det gör jag redan, och iaf så länge jag uppdaterade regelbundet kom det. Men igår gick det ner till 15 :/



Okej, grattis i för- eller efterskott =)

Låter nice det :D

2008-06-22 @ 00:17:08
URL: http://sesses.blogg.se/
Postat av: Diana

känns bara som jag aldrig får va ledig så jag börjar tröttna

2008-06-22 @ 00:17:57
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: benita

Grattis så jättemycket ;)

2008-06-22 @ 00:52:20
URL: http://benitamaria.blogg.se/
Postat av: jojjo

fan vad roligt gumman att du har skaffat kille! överlycklig för din skull

2008-06-28 @ 17:20:44
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin