Var alla försökskaniner på 80-talet?

Mamma rotar runt lite överallt här hemma och städar och rensar. När hon gick igenom sin garderob dök en vårkappa upp som hon hade för ungefär 20 år sen! Hon frågade varför hon hade haft kvar den så länge, och ja, det svaret hade varken hon eller jag.

På den tiden var kappan säkert snygg och modern, men nu ser den ut som en labbrock till försökskaniner i mina ögon, eftersom den går ända ner till tårna. Och axelvaddar hade den också. En riktigt diss. Varför försöka få större axlar?
En snygg sak är i alla fall det blommiga tyget på insidan! Blått och blommigt är en bra kombination.
Det blåa i kappan har nog sett blåare dagar, men kappan är ju som sagt 20 år gammal..



Vad tycker ni?


Postat av: Sofie

Den var jättefin! :)

2008-06-07 @ 20:53:59
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: K

jättejättefin verkligen! Om ingen använder den och den inte har så mkt i värde kan du ju alltid fundera på att korta ner den ngt. Kanske till trenchcoat-längd och ta ut axelvaddarna. Jättefin blogg förresten! =) Besök gärna min.

2008-06-07 @ 21:47:22
URL: http://flapjacks.blogg.se/
Postat av: Malin

cool tycker jag =D Ja tack den tröjan är väldigt bra =)

2008-06-07 @ 22:05:24
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin